Panama
Blog pt iubitorii de turism şi drumeţie. Aflaţi aici obiective turistice, staţiuni şi oraşe din România. Dacă aţi fost prin aceste locuri, vă rog sa faceţi comentarii şi să daţi sfaturi celor care poate doresc să le viziteze.
Excursie!
Vă propun o Excursie Virtuală prin România. Pentru aceasta voi supune la vot "destinaţia următoare". Locaţia câştigătoare va avea parte de un articol pe blog şi simultan o nouă tură de votare asupra locaţiilor vecine. Să pornim la drum ...
Timişoara - Arad - Lipova - Moneasa - Arieşeni - Padiş - Huedin - Cluj-Napoca - Turda - Alba Iulia - Sebeş - Orăştie - Haţeg - Caransebeş - Băile Herculane - Orşova - Baia de Aramă - Tg Jiu - Horezu - Rm. Vâlcea - Curtea de Argeş - Piteşti - Târgovişte - Câmpulung - Bran - ... HARTAExcursie "Radio Europa FM" - ziua 1 - ziua 2 - ziua 3 - ziua 4 - ziua 5.
sâmbătă, 30 aprilie 2011
marți, 26 aprilie 2011
Etapa 37. Recunoasteti cheile?
luni, 18 aprilie 2011
Etapa 36. Recunoasteti locatia?
pgogo spunea...
"Padurea de piatra Lena" sau "Coloanele de piatra Lena" din Rusia. Acest loc se afla in padurile virgine ale Siberiei aflate la patru zile de mers de Moscova.Mai intai trebuie sa iei un avion cu care zbori la fel de mult ca pana in New York.Cand ajungi in regiunea Yakutsk, singurul mijloc de transport e barca cu care ajungi la destinatie dupa trei zile.
"Padurea de piatra Lena" sau "Coloanele de piatra Lena" din Rusia. Acest loc se afla in padurile virgine ale Siberiei aflate la patru zile de mers de Moscova.Mai intai trebuie sa iei un avion cu care zbori la fel de mult ca pana in New York.Cand ajungi in regiunea Yakutsk, singurul mijloc de transport e barca cu care ajungi la destinatie dupa trei zile.
joi, 14 aprilie 2011
Etapa 35. Recunoasteti locatia?
romeo spunea...
In sudul Angliei, in valea dintre orasele Oxford si Swindon, se afla celebrul “Cal alb de la Abingdon”. Desenul, avand 110 m lungime, a fost realizat prin decuparea unui strat adanc de gazon sub care a aparut suprafata alba a cretei ce formeaza de fapt solul. “Calul” este stilizat cu un surprinzator rafinament artistic, fiind realizat intr-o maniera ce poate fi considerata “moderna”. Datorita faptului ca in apropiere s-au descoperit resturi ale unor asezari celte din epoca fierului, in care au fost gasite monede avand imprimate imagini asemanatoare, s-a presupus ca uriasul desen a fost realizat de triburile de calareti celti care au trait in acele locuri in urma cu peste 2000 ani in urma. Sub aspect tehnic, realizarea sa este inexplicabila, indiferent de perioada istorica, deoarece desenul poate fi vazut destul de bine doar de pe varfurile unor coline situate la distante variind intre 800 si 3000 m, astfel ca, in cazul in care cetii ar fi condus trasarea lui in acele locuri, ar fi avut nevoie de telemetre de mare precizie, teodolite, ingineri topografi si, in special, de statii radio sau telefoane pentru a transmite coordonatele necesare celor care il executau. In orice caz, desenul se dezvaluie in toata splendoarea lui numai privit din avion, de la o inaltime de 800-1000 m, si este atat de clar conturat, incat in al doilea razboi mondial a trebuit camuflat pentru a nu servi drept reper pilotilor din Luftwaffe.
In sudul Angliei, in valea dintre orasele Oxford si Swindon, se afla celebrul “Cal alb de la Abingdon”. Desenul, avand 110 m lungime, a fost realizat prin decuparea unui strat adanc de gazon sub care a aparut suprafata alba a cretei ce formeaza de fapt solul. “Calul” este stilizat cu un surprinzator rafinament artistic, fiind realizat intr-o maniera ce poate fi considerata “moderna”. Datorita faptului ca in apropiere s-au descoperit resturi ale unor asezari celte din epoca fierului, in care au fost gasite monede avand imprimate imagini asemanatoare, s-a presupus ca uriasul desen a fost realizat de triburile de calareti celti care au trait in acele locuri in urma cu peste 2000 ani in urma. Sub aspect tehnic, realizarea sa este inexplicabila, indiferent de perioada istorica, deoarece desenul poate fi vazut destul de bine doar de pe varfurile unor coline situate la distante variind intre 800 si 3000 m, astfel ca, in cazul in care cetii ar fi condus trasarea lui in acele locuri, ar fi avut nevoie de telemetre de mare precizie, teodolite, ingineri topografi si, in special, de statii radio sau telefoane pentru a transmite coordonatele necesare celor care il executau. In orice caz, desenul se dezvaluie in toata splendoarea lui numai privit din avion, de la o inaltime de 800-1000 m, si este atat de clar conturat, incat in al doilea razboi mondial a trebuit camuflat pentru a nu servi drept reper pilotilor din Luftwaffe.
marți, 12 aprilie 2011
sâmbătă, 9 aprilie 2011
miercuri, 6 aprilie 2011
luni, 4 aprilie 2011
vineri, 1 aprilie 2011
Etapa 31. Recunoasteti locatia?
Abonați-vă la:
Postări (Atom)